دکتر زهرا احسانی
مرتبه علمی : استاد یار
مدرک تحصیلی : دکتری مدیریت بازرگانی - بازاریابی از دانشگاه UTM مالزی
گروه آموزشی : مدیریت
سوابق علمی و پژوهشی :
شرکت سایپا - تحقیقات بازاریابی خودرو- 1379-1380
شرکت سایپا و ایران خودرو - همکاری در پروژه تحقیقاتی بررسی قطعات سنگین صنعتی - 1380-1381
شرکت مسافرتی توریستی همسفر - پروژه تحقیقات بازار هتل ها و مسافران خارجی در تهران -1386-1387
شرکت بین المللی توریست MAHA - پروژه تحقیقات - TURISM &TRAVEL INDUSTERY IN INDIA
شرکت پخش سراسری ایران - همکاری در پروژه تحقیقاتی هم ارزی عرضه و تقاضا در بازار عرضه - 1387-1388
شرکت پخش سراسری ایران - پروژه تاثیر اتوماسیون در بهبود روند کاری - 1388-1389
کنفرانس ها :
کنفرانس بین المللی GABC EFFECT OF CUSTOMER VALUE ON CRM (customer relationship management). JUNE 2011مالزی
The Overview on CRM perspectives and levels 19FEB 2013 COMET 201کنفرانس بین المللی مالزی
مقاله بین المللی International Journal of Service Science, Management and Engineering
Effect of quality and price on customer satisfaction
and commitment in Iran auto industry
Incorporated definition of customer relationshipمقاله بین المللی
management towards successful performance- International Journal of Service Science, Management and Engineering
مقاله بین المللی International Journal of Science Commerce and Humanities
EFFECT OF CUSTOMER PERCEIVED VALUE ON CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT PERFORMANCE
رزومه تدریس :
تدریس دروس ذیل به صورت تخصصی در موسسه آموزش عالی پرندک
مدیریت تبلیغات و برند
نظریه های سازمان و مدیریت
بازاریابی بین الملل و صادرات
بازاریابی صنعتی و خدمات
اجرا کنترل و استراتژی
- Log in to post comments