وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری موسسه آموزش عالی پرندک (غیر انتفاعی)

دکتر زهرا احسانی

دکتر زهرا احسانی - پرندک

دکتر زهرا احسانی

مرتبه علمی : استاد یار

مدرک تحصیلی : دکتری مدیریت بازرگانی - بازاریابی  از دانشگاه UTM مالزی

گروه آموزشی : مدیریت

 

سوابق علمی و پژوهشی :

شرکت سایپا - تحقیقات بازاریابی خودرو-  1379-1380

شرکت سایپا و ایران خودرو - همکاری در پروژه تحقیقاتی بررسی قطعات سنگین صنعتی - 1380-1381

شرکت مسافرتی توریستی همسفر - پروژه تحقیقات بازار هتل ها و مسافران خارجی در تهران  -1386-1387

شرکت بین المللی توریست MAHA - پروژه تحقیقات  - TURISM &TRAVEL INDUSTERY IN INDIA 

شرکت پخش سراسری ایران   - همکاری در پروژه تحقیقاتی هم ارزی عرضه و تقاضا در بازار عرضه - 1387-1388

شرکت پخش سراسری ایران   - پروژه تاثیر اتوماسیون در بهبود روند کاری    - 1388-1389  

 

کنفرانس ها :

کنفرانس بین المللی GABC    EFFECT OF CUSTOMER VALUE ON CRM (customer relationship management).      JUNE 2011مالزی

    The Overview on CRM perspectives and levels    19FEB 2013      COMET 201کنفرانس بین المللی               مالزی

مقاله بین المللی    International Journal of Service Science, Management and Engineering

Effect of quality and price on customer satisfaction

and commitment in Iran auto industry

Incorporated definition of customer relationshipمقاله بین المللی

 

management towards successful performance- International Journal of Service Science, Management and Engineering

مقاله بین المللی International Journal of Science Commerce and Humanities

EFFECT OF CUSTOMER PERCEIVED VALUE ON CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT PERFORMANCE

 

رزومه تدریس :

تدریس دروس ذیل به صورت تخصصی در موسسه آموزش عالی پرندک

مدیریت تبلیغات و برند

نظریه های سازمان و مدیریت

بازاریابی بین الملل و صادرات

بازاریابی صنعتی و خدمات

اجرا  کنترل و استراتژی

 

کلیه حقوق این سایت متعلق به سایت دانشگاه پرندک می باشد.